FLYTTSTÄDNING

Flyttstädning inför ett kontorsbyte

flyttSTÄDNING som underlättar för företag

Vi erbjuder Svanenmärkt flyttstädning för företag, som genomförs med miljövänliga metoder av våra städproffs för en smidig och enkel flytt!

 

Fyll i formuläret nedan för att se ditt pris!

vi är Svanenmärkta
vi har kollektivavtal

AUKTORISERADE MED KOLLEKTIVAVTAL

Vad ingår i flyttstädning för företag?

Vi börjar med de grundläggande momenten och anpassar sedan städningen utifrån era specifika behov. Vi gör allt för att överlåtelsen ska gå smidigt och utan problem. Vårt mål är att underlätta flytten så att ni kan fokusera på er verksamhet utan störningar.

Boka din flyttstädning för företaget idag!

Du når oss på telefonnummer 0775-33 30 11.
Varmt välkommen!

Svanenmärkt för en grönare planet  

Vi arbetar med miljön i fokus – vår flyttstädning för företag är Svanenmärkt, vilket garanterar att vi använder skonsamma och hållbara metoder. Låt oss ta hand om städningen, så kan ni fokusera på er verksamhet med gott samvete!

HUR GÅr det TILL - 3 enkla steg 

STEG 1 - FYLL I FORMULÄRET

Skicka in din offertförfrågan via formuläret ovan. Här kan du nämna om ni har några specifika önskemål, storlek på lokalen, adress och vilket datum ni vill ha flyttstädningen utförd. Vi återkommer med uppskattning om pris samt tidsförslag. När ni godkänt förslaget skickar vi en arbetsorder med pris, villkor samt tid.

STEG 2 - LÄMNA NYCKLAR

När det är dags för flyttstädningen kan överlämning av nycklar ske på tre sätt. Antingen kan ni se till att någon är på plats och kan släppa in oss. Du kan annars lämna in nycklarna på något av våra kontor i Sollentuna, Södertälje eller Halmstad. 

Vi kan också hämta nycklarna av er, det debiterar vi en reskostnad för. Beroende på hur ni valt överlämning av nycklarna, så returnerar vi dem självklart på samma sätt!

STEG 3 - TÖM LOKALEN

För att utföra en så bra flyttstädning som möjligt rekommenderar vi att lokalen är tömd och exempelvis kyl och frys samt tvättmaskin är framdragna. På så sätt kan vi garantera en fullständig flyttstädning som får lokalerna att skina!

fokusera på ditt nya kontor

Städpulsens miljöproffs flyttstädar åt er

Nöjd kund garanti

Om du upplever några brister så har vi en nöjd kund garanti då det är viktigt för oss att du blir nöjd. Garantin innebär att du har rätt att höra av dig till oss inom 48 timmar efter städtillfället, bifoga gärna foton. Vi åtgärdar bristerna kostnadsfritt inom två arbetsdagar vid godkänd reklamation.

Boka i god tid

Vad som kan vara viktigt att tänka på innan du ska boka flyttstädning är att det i vissa perioder är många företag som flyttar samtidigt. Se till att boka in städning av ert kontor i god tid innan ni ska lämna över lokalen. Vi försöker självklart, i den mån vi kan, att uppfylla era önskemål och utföra flyttstädning på ert önskade datum.

VILOPULS PÅ JOBBET

Städpulsen bygger skinande rena relationer

Genom att skapa goda kundrelationer mellan företag och medarbetare på Städpulsen bygger vi långsiktiga samarbeten och relationer sinsemellan. När vi utfört flyttstädning åt er i era gamla lokaler, fortsätter vi gladeligen med att vårda era nya lokaler. Läs mer om vår kontorsstädning och boka här.

Vill du ha mer information om städning för företag?

Är ni i behov av företagsstädning och intresserade av att veta mer om våra företagstjänster? Kontakta oss på Städpulsen för att boka ett kostnadsfritt möte där vi diskuterar upplägg och kostnader. Kontakta oss på telefonnummer: 0775 33 30 11 eller maila kundtjanst@stadpulsen.se 

FAQ

Måste vi ha eget material?

Nej. I priset ingår att vi tar med allt material som behövs till städningen.

frågetecken

Jag har inte fått min faktura.

Saknar du din faktura. Kontrollera om den råkat hamna i skräpposten. Mailfakturorna från oss skickas direkt från vårat fakturasystem och har avsändande mailadress: fakturautskick@tengella.se. Hittar du inte fakturan i skräpposten är du varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst (ekonomiavdelningen).

Vad händer om man inte är nöjd med tjänsten?

Vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder, men ibland kan det blir fel och då vill vi veta för att kunna rätta till det. Eventuell reklamation eller skada skall av beställaren anmälas skriftligt till leverantören senast 48 timmar efter att fel eller skada har, eller borde ha upptäckts. Om felet eller skadan anmäls senare kan beställaren förlora rätten att åberopa felet.

Kan jag avboka med kort varsel, tex vid sjukdom?

Ni kan kontakta vår kundtjänst och avboka med kort varsel, men då vi inte kan fylla schemat för den anställde kommer vi vid kort varsel debitera enligt avbokningsreglerna. Detta gäller även vid sjukdom. Om Ni ändå måste avboka med kort varsel så debiteras ni 70% av priset.

Måste vi lämna ut nyckel som företag?

Nej om du kan vara hemma när städningen påbörjas och avslutas behöver vi ingen nyckel.

När kan man avboka sin flyttstädning?

Avbokningar görs via hemsidan, mail eller telefon och ska ske senast 5 vardagar innan städtillfället. Avbokningar som görs mindre än 5 vardagar i förväg debiteras med 70% av priset.

Jobba med oss

3 städare

Om städpulsen

superhjältar med kappor i olika färger

Referenser

Edward Blom

VI TAR MILJÖ PÅ ALLVAR

Vi värnar om våra medarbetare och vår gemensamma miljö. Den 12 november 2010 erhöll Städpulsen AB Svanenlicens. Vår städfirma erbjuder Svanenmärkt hemstädning och fönsterputs. Svanenmärkningen gäller även trappstädning, kontorsstädning, golvvård, flyttstädning, byggstädning och storstädning. Vårt miljöarbete är ständigt pågående.

VI HAR STÄDAT TOTALT

100 TAL KVM I ÅR ...

... VILKET HAR SPARAT IN

CL I KEMIKALIER ...

... OCH OTROLIGA

LITER VATTEN

Var jobbar vi